SNEAK PEAK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Let me know if you want any photos from my office at Elle Uk in London, and if you have any questions about my work and my way here, this is your chance.

Xx

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

13 svar til SNEAK PEAK

  1. Silje sier:

    Utrolig inspirerende og fin blogg:) Lurte på om du kunne svart på spørsmålene som blir stilt på questions siden?:D

  2. Anne sier:

    Vil gjerne se bilder!! 😀

    Hvordan er det å jobbe der? Har du varierende oppgaver? Hvordan ser en typisk dag ut?

  3. Thea sier:

    Kan du fortelle litt om hvordan en arbeidsdag som intern er hos Elle? Og hva er dine beste tips til intersøkere? 🙂

  4. Caroline sier:

    Studerer du noe nå, eller bare internship? Hva er favorittoppgaven din på jobb? Hvordan er de du jobber med? Ser for meg the devil wears prada, haha!

  5. elinevarmo sier:

    Er ferdig med studier og internship. Nå jobber jeg hos Elle. Det beste er når jeg får plukke ut egne ting som vi skal ha med på shoot. Alle jeg jobber med er veldig snille! X ingenting som the devil wears prada, hehe

  6. elinevarmo sier:

    Nå er ikke jeg intern lenger, men som intern må man høre på sjefen, ikke ta nei som et svar, jobbe hardt, gjøre det lille ekstra. Mine tips: søk på alt du kommer over, bygg deg opp en bra CV x

  7. elinevarmo sier:

    Det er veldig gøy å jobbe hos Elle. Mye variasjon fra dag til dag men også ting som er faste. X

  8. Caroline sier:

    Og et spm til! Gir bacheloren din deg en mulighet til å falle tilbake på noe helt annet enn mote? F.eks. jobbe med markedsføring (eller noe annet…) i dnb eller loreal? Veldig random eksempler her da.

  9. elinevarmo sier:

    Hei Caroline. Jeg har en bachelor i business administration, så har absolutt mye å falle tilbake på. Majoren min var Fashion Marketing!

  10. Lena sier:

    Hvilket kamera bruker du for bildene på bloggen? Hvordan er lønnen hos Elle i UK, i forhold til lønn i Norge? Hvor mange måneder har de tre tidligere internshippene du har hatt vart, og hvor mange dager/timer i uka? Har du fast jobb hos Elle eller skal du bare være der en bestemt periode? Isåfall hva er det du håper på videre? 🙂 På forhånd takk for svar, du er veldig flink og inspirerende.

  11. Lena sier:

    Venter på svar.. Håper du kan svare 🙂 elsker bloggen din

  12. elinevarmo sier:

    Hei Lena!
    Nå bruker jeg Olympus Pen. Lønnen er veldig mye mindre enn i Norge. Spesielt på et start nivå. Når jeg var intern hos Elle Usa jobbet jeg hver dag fra 9 til 8 i 4 måneder. Andre internship jeg har hatt har vart i 2-5 mnd. Noen steder kan man jobbe et par ganger i uken, men hos Elle må
    Man jobbe hver dag! Nå vurderer jeg å flytte hjem til Norge, men får se. Xx

Legg igjen en kommentar

