PREPARING FOR LONDON

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAAfter a wonderful summer in Norway, it is time to go to London. I can´t wait to start working full time, experience new things, and meet new people. If anyone have any tips about London, I would love to hear them. 

Xx

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til PREPARING FOR LONDON

  1. Marie sier:

    Hei!

    Hva skal du jobbe med? Skal du bruke utdannelsen din fra Berkeley? 🙂

    Klem.

  2. Ville bare legge igjen en kommentar for å fortelle deg hvor mye du inspirerer meg i klesveien. Du er et stort forbilde.

  3. elinevarmo sier:

    Så hyggelig å høre 🙂

  4. elinevarmo sier:

    Nå skal jeg flytte til London og jobbe innen mote der. Utdanningen min er ikke veldig spesifik, så kan bruke den til mye:)

  5. Så nydelig! Lykke til i London:)

    Jeg flytter til NYC nå, skal gå mote og business på Berkeley. Har du noen tips til hvor jeg kan finne gode internships? Har sett ut som du har hatt noen ganske fantastiske noen:) Takk på forhånd!

  6. Marie martinsen sier:

    Hvor har du kjøpt den genseren? 🙂

Legg igjen en kommentar

