ANSWERS

Jeg valgte å dele opp spøsmålene i kategoriene: jobb, skole, New York og Div. Så neste runde kan dere lese svarene om New York og skolen min.

JOBB
– Hvordan fikk du jobben?
Jeg sendte inn en søknad til en jeg viste jobbet i accessoies avdelingen hos Elle, og ble samme dag spurt om jeg kunne komme til et intervju en uke etter. Intervjuet gikk strålende og jeg ble da spurt om å komme til et andre intervju med en annen person, som også gikk veldig bra. Fikk vite på det siste intervjuet at jeg hadde fått jobben og at jeg kunne starte om en mnd.

– Kan du fortelle litt om jobben din hos Elle?
Jeg jobber i Accessories skapet hos Elle der alle vesker, sko, smykker, belter osv. Befinner seg. Vi har alle vår egen Mac der vi holder styr på all mail som kommer inn og passer på at vi returnerer ting og får inn det sjefene våre vil ha inn til forskjellige photoshoots. Innimellom må vi kanskje levere noe personlig hvis det har høy verdi eller hvis kontorene til de vi leverer til ligger i nærheten. Blant annet Manolo Blahnik og Chanel.

– Er det hardt arbeid?
Det varierer veldig fra dag til dag, men det er ganske hardt. Mye å lære, og veldig mye som kan gå galt.

– Jobber du gratis eller får du betalt?
Siden dette er et internship og ikke fast jobb så får jeg ikke betalt.

– Hva gjør du når du har interships?
Det kommer veldig ann på hvor du har internship og hva slags internship. Mine internship har vært veldig forskjellige, og jeg har ikke hatt noen like. Jeg har vært heldig å fått mye ansvar hos mine internship, men dessverre kan man også ende opp i et dårlig internship der man ikke blir satt pris på.

– Hei! Veldig interessert i å høre hvordan det er å være intern hos ELLE? 🙂 Hvordan er dagene dine der, og hvordan trives du? 🙂
Det er veldig gøy, fantastisk godt miljø og en stor kilde for inspirasjon både ved alle klærne og de stilfulle ansatte.

DIV
– Hvilke blogger leser du?
Wigertstil, kristin Hofsli og Emilie Tømmerberg er mine favoritter.

– Gleder du deg til A Wang for H&M?
JAA!!

– Favoritt makeup produkter og daglig sminkerutiner? Pudder-Makeupforever, Ansiktsvann-Caudalie, Mascara-Clinique, Rouge-LauraMercier, Concealer-Clinique. Jeg har veldig lite variasjon når det kommer til sminkerutiner, og legger heller fokus på å få det så nøytralt og naturlig som mulig. Hvis jeg skal pynte meg ekstra så tar jeg heller på røde lepper eller eyeliner.

– Nydelig blogg! Håper du fortsetter med den i London 🙂
Tusen Takk, og det skal jeg absolutt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til ANSWERS

  1. Eva Wigert sier:

    MEG!! Du er søt vel 🙂 Blir det LCF på deg forresten?

Legg igjen en kommentar

