In My Bag

IMG_6803

IMG_6804There are some essentials I always carry with me in my bag.

1. A magazine 2. My day planner 3. Lipstick (Nars) 4. Keys 5. Wallet 6. Concealer (YSL) 7. A bottle of water

Agne Sæther – Når Du Sover

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til In My Bag

  1. Ida sier:

    Heisann! Har et lite spørsmål jeg lurte om du kunne svare på!
    Når man skal søke om student visum, hva snakker man om på intervjuet da? Hvordan foregår det?
    Håper du kan svare meg 🙂

  2. elinevarmo sier:

    Hmm, det er så lenge siden så jeg husker ikke helt. Men de spurte om hva jeg skulle studere, hva jeg skulle når jeg var ferdig med studiene for da burde man si at man helt sikkert vil tilbake til Norge og ikke si at du har lyst til å bli i usa, men det er ikke noe skummelt:)

  3. Ida sier:

    Å, okei! Foregår det på engelsk eller norsk? Tusen hjertelig takk for svar!:-)

  4. elinevarmo sier:

    På engelsk. Bare hyggelig:)

  5. Den consileren er best!

Legg igjen en kommentar

