Answers Part 2

1. Tar du “et år i utlandet”, som en del av et norsk studie, eller tar du en grad i USA?

Jeg tar en bachelor her, noe som tar meg 3 år å fullføre. Jeg er nå over halvveis.

2. Hvordan er det å bo i New York?

Det er helt fantastisk å bo i New York. Elsker å kle meg opp og bare spasere rundt i gatene her. Det gir meg utrolig mye inspirasjon og motivasjon. Det er ganske dyrt med leilighet her, mens andre ting er mye billigere enn i Norge.

dsc_0055

3. Hvor lenge til har du planer om å bli der?

Jeg er ferdig med bacheloren min sommeren 2014, så får vi se hva som skjer etter det.

4. Hva heter kjæresten din? Kan du fortelle litt om han?

Kjæresten min heter Sindre og han går også på skole her i New York der han studerer statsvitenskap. Supersmart, kjekk, snill, morsom osv osv..

img_3040

5. Hva fikk deg til å ville flytte til New York?

Jeg ville få erfaring, oppleve en annen kultur, gjøre noe annerledes som kan skille meg ut når jeg søker jobb i fremtiden.

6. Hva drømmer du om å bli? (Jobb-messig)

Jeg drømmer om en redaktørjobb i et motemagasin i Norge. Kanskje en dag starte mitt eget.

7. Hva slags sminke bruker du hver dag?


Jeg er et utrolig rutinemenneske når det kommer til sminke, men skulle ønske jeg gadd å teste ut litt mer. Jeg

8. Kan vi se bilder av leiligheten, Eventuelt deler av den?


Kan lage et eget innlegg om det. Skal også leie den ut i sommer, så kommer bilder i sammenheng med det.

9. Favorittbutikk i New York?

Åh, det er så mange. Men min absolutte favoritt må være Club Monaco. Den ligger flere steder, blant annet i Soho.

img_25851

10. Hvilke hudprodukter bruker du?

Jeg bruker rensesett fra Clinique og krem fra Ole Henriksen.

11. Jeg begynner på skolen til høsten så jeg lurer litt på hvordan du synes skolen er egentlig, og hvordan fant du leilighet?


Jeg er veldig fornøyd med skolen. Det er selvfølgelig noen ting som er litt dårlig, men stort sett er det bra. Interessange fag, flinke lærere (noen unntak) og perfekt beliggenhet. Jeg har alltid skaffet leilighet gjennom venner, så har ikke gått gjennom hele denne prosessen med å finne et eiendomsfirma osv, så er ikke til så mye hjelp der.

Kings Of Leon – Manhattan

Dette innlegget ble publisert i New York. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

