New York i sommer?

Har du tenkt deg til New York i sommer? Vi skal hjem til Norge en tur, så vi leier ut vår leilighet på Upper East Side i Juli og August. Den ligger nære Subway, East river, Central Park og mye mer. For mer info og bilder, send mail: elinevarmo@gmail.com

IMG_4449

<a href=»http://www.bloglovin.com/blog/4882261/?claim=2ktamt38g62″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Dette innlegget ble publisert i New York, Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til New York i sommer?

  1. Når jeg var i New York i vår, bodde vi også på Upper East! Kjempekoselig, rolig «area» likte meg kjempegodt:)
    Bor du sammen med mange andre eller? Hvor mye er dere nødt for å betale i mnd.
    Elsker bildene dine, og gleder meg bare enda mer til å komme til NYC igjen:)

  2. elinevarmo sier:

    Jeg bor sammen med kjæresten min:) Vi betaler rundt 10.000 i mnd.

Legg igjen en kommentar

