Merry

IMG_4357

IMG_4358

ENDELIG JULEFERIE!!!!

I dag ble jeg ferdig med min aller siste eksamen dette semesteret, og juleferien står for tur. Gleder meg til å lese bøker, spise god mat og være med familie og venner i Norge.

Maria Mena – Home For Christmas

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Merry

  1. ÅH! Heldiggris! Jeg har fremdeles én igjen, men på torsdag er det juleferie i Ålesund også, tjohei!

    Men HVOR har du kjøpt jakken din? Så utrolig fin!

  2. Luisa sier:

    Lekre detaljer 🙂

  3. eline sier:

    Lykke til med din siste 🙂

    Jakken kjøpte jeg på J.Crew. De har nettbutikk, men vet ikke om de sender til Norge.

  4. Monica sier:

    Åhh, digg med juleferie da 😀 og faen, eg har vore så itvil om veska så lenge, men når eg ser bildene på bloggen din må eg berre ha ho! 😀

  5. eline sier:

    Du burde kjøpe den. Utrolig fin 🙂

  6. TONE-LISE KALVO sier:

    Takk 🙂

    Åå! Hmm, må sjekkes ut 🙂

Legg igjen en kommentar

