Tuesday

Med tanke på midtermen jeg skal ha i matte i morgen, har det ikke blitt så mye blogging på meg de siste dagene. Matte er virkelig ikke mitt fag, så det blir mye pugging. I dag var jeg en liten tur på skolen for å ha accounting etterfulgt av en tutor-time i matte.

Nå kom jeg nettop hjem fra en etterlengtet joggetur langs East River. Det er så fint og deilig å jogge langs elven med alle de fine bygningene som lyser opp i mørket. I kveld blir det mere matte også er det jo valg i dag, så det må jo såklart følges med på. Go Obama!

Fant denne fine teksten her om dagen. Kloke ord som alle burde leve etter.

Rihanna – Diamonds

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

