early weekend

Det er så deilig å ha fri på fredager, så jeg får langhelg hver helg. Denne uken har det vært mye skolearbeid, så denne helgen skal jeg bare kose meg. I dag skal vi signere kontrakt for leiligheten, så det blir bra.

Bildene er fra julen 2011. Det var helt fantastisk å komme hjem i julen og være med familie og venner, og det er jo ikke så alt for lenge til jul nå 🙂

Maria Mena – Home For Christmas

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til early weekend

  1. Sara sier:

    Gleder meg til å se deg i julen ❤

  2. Juni sier:

    Halloo, jeg trordet mangler noen på de bildene!!

    Gleder meg til å få deg hjem <33

  3. eline sier:

    Ja!! Savner deg ❤

Legg igjen en kommentar

