Wednesday

Turen på MOOD var veldig spennende, selvom jeg ikke fant noe. Det er så mye at man må vite akkurat hva man skal ha, så jeg bare surret rundt og tok et par bilder jeg skal vise senere.

Nå sitter jeg med den fine kjæresten min på Cafe Minerva i Greenwich der vi nettopp har spist en god og organisk middag.

Susanne Sundfør – White Foxes

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

10 svar til Wednesday

  1. Maria sier:

    Flotte bilder! Elsker skjørtet…

  2. eline sier:

    Fra Lindex 🙂

  3. Andreas sier:

    Utrolig kul blogg du har! Ny favoritt 🙂

  4. eline sier:

    Takk, Andreas:D

  5. charlotte sier:

    Elsker skjørtet! Fin blogg!

  6. Kjempe kult! Skjørtet var virkelig fint, og satt som et skudd på deg!

Legg igjen en kommentar

