Apartment 6F

Fine leiligheten vår begynner å bli ferdig…

John Williams – Cavatina from The Deer Hunter

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Apartment 6F

  1. ToneE sier:

    Mange fine detaljer – ser ut til at dere koser dere med å finne saker som passer sammen. Bra jobba!

  2. Elise sier:

    Hei! Det er så morsomt å lese bloggen din 🙂 Jeg bare lurte, hvordan gikk dere frem for å finne leilighet? Skal flytte til NY til neste år, greit å vite litt på forhånd!

    Takk, og lykke til videre! 🙂

  3. eline sier:

    Så bra 🙂 Nå bor jeg i min 3 leilighet, men alle gangene har jeg kjent noen som trenger en roommate eller at jeg kan overta for noen som skal flytte, så jeg har hatt veldig flaks. Men man burde vente med å finne leilighet til man er her, så enten booke inn på et hotel de første dagene, og avtale med en broker før du drar fra Norge. Her er et par sider du kan sjekke ut:http://www.anchornyc.com/,http://www.eberhartbros.com,http://www.citi-habitats.com.

  4. eline sier:

    Takk, Agnes 🙂

  5. Luisa sier:

    Så fine detaljer 🙂 Deilig følelse når alt bare begynner å falle på plass 🙂

Legg igjen en kommentar

