>Mirror mirror…

>

//Photo-sindreviksand.com//

Ikke mye å oppdatere om for tiden nå som jeg befinner meg i Sandefjord. Men når jeg reiser tilbake til New York skal jeg satse litt mer på bloggen med bedre innlegg, bilder og tekst. Hvis dere har noen tips til hvordan jeg kan forbedre meg, eventuelt hva dere har lyst til å lese om fra livet i New York så er det bare å rope ut…

Jeff Buckley – Mama you’ve been on my mind

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til >Mirror mirror…

  1. caroline in london sier:

    >Herlig bilder!! 🙂

  2. Eline Varmo sier:

    >Takk, Caroline:)

  3. Anonymous sier:

    >I love these pics. You look gorgeous!

  4. Eline Varmo sier:

    >Thank you:)

  5. Luisa sier:

    >Håper du koser deg masse da 🙂 Og den sangen da, elsker Jeff Buckley!

Legg igjen en kommentar

