>Saturday

>

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til >Saturday

  1. Regine sier:

    >Eg er forelska i skjørtet ditt – ELSK! Du er alltid så fin og gjennomført, herlig!

  2. Caroline in London sier:

    >Råfint outfit! Du ser dødsbra ut 🙂

  3. Anonymous sier:

    >You look amazing! Love your style and please write in english:)

  4. Luisa sier:

    >Nydelig antrekk! Elsker looken 🙂

  5. Veronica Lauritsen (24) sier:

    >Er det vanskelig å studere fashion Marketing and Management i N.Y ? Har du noen annen fashion utdannelse fra Norge? Og hva slags utfordringer møter du? Flyttet du alene ned? Mange spm på en gang her, men syntes det er spennende å høre om hvis du vil svare 😀 Har selv vurdert samme ting. Har motekonsulent og stylist utdannelse fra før!!

  6. Eline Varmo sier:

    >Tusen takk 🙂

  7. Eline Varmo sier:

    >Jeg kan ikke si det har vært så vanskelig hittil, men det kommer vel etterhvert. Flyttet alene ned, men bodde med noen gutter jeg kjente fra før av det første halvåret:) Den linjen jeg går fokuserer mer på business og markedsføringsdelen av moteverden, noe jeg liker veldig godt. Bare spør hvis det er noe annet du lurer på, eller send meg en mail 🙂

Legg igjen en kommentar

