>Interior

>

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til >Interior

  1. Susanne, Karen & Martha sier:

    >Hei! Fant ikke noen mailadresse, så vi bare skriver her;) Har sett på bloggen din at du også kjenner Evant-guttene! Liten verden, hehe 😀 Vi er 3 jenter som nettopp har kommet inn på Pace uni i New York, og har et par spørsmål vi håper du kunne svart på 🙂 Først og fremst, hvordan gikk du frem for finne leilighet, hva betaler du, og hvor lang tid tok det å finne boplass? Er det noe vi bør være spesielt påpasselige med under leilighetsjakten? Vi har vært der endel før, så vi vet hvilke områder vi er interessert i osv, men hvis du har noen flere tips, så bare feel free to share! :):)Hilsen Susanne, Karen og Martha!

  2. Eline Varmo sier:

    >Så moro! Jeg har hatt utrolig flaks med leilighetene jeg har hatt. Flyttet først inn med noen gutter som jeg kjenner fra før av i Soho. Der betalte jeg $1200 i mnd, men var ikke så fornøyd med området, siden det var midt i turistområdet, og mye trafikkbråk. Jeg flyttet derfra til Upper East Side hvor 2 venninner nettop hadde "mistet" en roommate, så det var ikke noe problem. Der betaler jeg $600, noe som merkes veldig på lommeboken. Skal også flytte igjen etter sommeren sammen med kjæresten min, og da har vi vært så heldige at vi bare tar over leiligheten til noen venner av oss. Så jeg har ikke hatt noe særlig problemer med å finne leilighet. Men anbefaler absolutt at dere venter med å finne noe til dere kommer ned hit, så eventuelt hvis dere kjenner noen dere kan bo hos, eller sjekke inn på et hotell og finne leilighet når dere er her nede. Dere burde også være ganske klare på hvilken pris dere vil ligge på osv. Noen sider som er fine å kikke på er: http://www.eberhartbros.com, og http://www.citi-habitas.com. Håper det var til hjelp 🙂

Legg igjen en kommentar

