>Sweet Monday

>

Photo//Sindre Viksand
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

11 svar til >Sweet Monday

  1. Anonymous sier:

    >Jeg så bilde av deg på dagens Putfit, og klikket meg hit- er så utrolig glad for det! Ny favorittblogg.

  2. Anonymous sier:

    >Ser ut til at du har skaffet deg klærne på ønskelista. Fint! Hva er putfit?

  3. Regine sier:

    >Likte virkelig det lange skjørtet. Jeg har ingen skjørt i den lengden, alle jeg har prøvd på så langt får meg til å se ut som en stor firkant :p Tøft med skinnjakke til.

  4. Milla sier:

    >Så fint antrekk! Elsker å lese om hvordan du har det i New York 🙂

  5. Eline Varmo sier:

    >Så hyggelig 🙂

  6. Eline Varmo sier:

    >Outfit 😉

  7. Regine sier:

    >Kjempefint antrekk, nydelig skjørt og stilig med den tøffe jakka til! Liker stilen din 🙂

  8. Eline Varmo sier:

    >Ja, det kan være vanskelig å finne det rette.

  9. Eline Varmo sier:

    >Takk Milla!

  10. Eline Varmo sier:

    >Koselig å høre! Takk

  11. Luisa sier:

    >Elsker antrekket 🙂

Legg igjen en kommentar

