>530 east 78th street

>

Da har Ida og meg byttet plass, og jeg fant meg fort til rette i Idas’ fine leilighet. Lagd meg en god middag, og tatt en lang dusj. Nå er det bare å vente på fint besøk i morgen<3 
Vurderer å dra på 1Oak i kveld med jentene, men det frister nesten mer å sette på en fin film og kose meg med litt rødvin isteden. Vi får se hva som skjer…. 
På vei til Ida. 

Nam nam nam 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til >530 east 78th street

  1. Rock'n Roll Ballerina sier:

    >Cool, kos deg:)

Legg igjen en kommentar

