>Chilly

>

Litt kaldere enn jeg forutså i dag, så skinnjakken måtte fort byttes ut med noe litt varmere. I kveld skal jeg i bursdag til fine Malene, også tror jeg vi skulle til Griffin etterpå. Får se om jeg dropper å dra videre og heller dra hjem etter bursdagen. Gleder meg hvertfal til å se den gjengen igjen:) Nå jobber jeg bare med å få tilbake varmen i senga, også blir det en tur ut senere for å spise lunch med Ida og Bryannah på Alice’s teacup og trening etterpå. Ha en fin fredag:) 
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til >Chilly

  1. Luisa sier:

    >Fin du var! Liker rosa bukse med røffe sorte klær 😉

  2. Eline Varmo sier:

    >Takk:)

Legg igjen en kommentar

