>Friday fun

>

Klar for kvelden

så godt 

koselig kveld

Meg og Ida

En veldig vellykket kveld i går. Startet opp hos fine Ida som hadde ordnet så fint i stand som hun alltid gjør med supergod tapas mat og god vin. Etter det dro vi først videre til Peter før vi kom oss på Griffin.
I dag er det lørdag og jeg har ingen planer, noe som egentlig er veldig deilig. Skal komme meg opp fra senga snart og gå meg en liten tur i det fine været.

Ha en fin lørdag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til >Friday fun

  1. Anniken Myhre B. sier:

    >Kom plutselig over bloggen din, kjempe spennende 🙂 Planen min er å flytte til NY i september, å gå på scandinavian college of NY, på Colombia University, eller ta et semester på gateway. Men jeg vurderer også å søke meg inn på et universitet selv, hvordan har du søkt på Berkley University? Håper du har mulighet til å svare!Mail meg gjerne på: Annikeeen@gmail.com🙂

  2. Cecilia sier:

    >Hei! Kjempe fin blogg! Hvor er jakken din fra? 🙂

  3. Eline Varmo sier:

    >Takk:) Jakken er fra Topshop.

  4. Luisa sier:

    >Hørtes ut som en veldig fin kveld 🙂

  5. cecilia sier:

    >Var det lenge siden du kjøpte den? 🙂

  6. Eline Varmo sier:

    >et par mnd, men tror de har den enda!

  7. Cecilia sier:

    >oki, takk!

Legg igjen en kommentar

