>The Lost Symbol

>

Da har jeg ofisielt avsluttet medlemskapet mitt på Netflix, og satt meg et mål om å få lest litt mer enn jeg har gjort til nå. Første bok ut er The Lost Symbol av Dan Brown, som er en etterfølger av blant annet DaVinci koden.  Har lagt til meg den uvanen at jeg sovner med macen åpen, med en eller annen serie spillende. Så hvis dere har noen forslag på bøker jeg burde lese, rop ut! 
I dag har jeg skole til kl 5, og i kveld blir det middag hos Ida. Ha en fin dag 🙂 
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til >The Lost Symbol

  1. Veronica Lauritsen (24) sier:

    >Kom nylig over bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre:) Lurte på hvor lenge du skal studere i New York? Er noe jeg har tenkt en del på selv. Har kun studert fashion and marketing i Norge. Har du noe bakgrunn fra før?

  2. Eline Varmo sier:

    >Så hyggelig:) Tar en bachelor på Berkeley College, som tar 3 år. Anbefaler det virkelig!

  3. Camilla in London sier:

    >Gled deg! Den boken er fantastisk bra. Hvis du ikke har lest mye av Dan Brown burde du lese "Engler og demoner" – det er den beste boken han har skrevet! Om du liker klassikere er jeg stor fan av Charles Dickens og Jane Eyre, den er så fin. Du burde også lese Brooklyn follies av Paul Auster, siden du bor i NY. Det er en av mine favoritt bøker 🙂

  4. Eline Varmo sier:

    >Takk for tips, Camilla 🙂

Legg igjen en kommentar

