>Last night

>

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til >Last night

  1. Karoline sier:

    >Digger antrekket ditt 😀

  2. Eline Varmo sier:

    >Takk:D

  3. Ida sier:

    >You look smashing! Elsker antrekket ditt ❤

  4. Eline Varmo sier:

    >Thank you, sweetie:)

  5. Karoline sier:

    >Gleder meg masse 😀 Unnskyld for sent svar. Noen av kommentarene har blitt lagret som spam av en eller annen grunn, så jeg har ikke sett dem. Så at du hadde spurt hva jeg skulle der osv 🙂 Vi skal bare på ferie! Shoppe og kose oss i to måneder 😀 Jeg flytter kanskje til NY til høsten da for å begynne på Berkeley! Hvor tidlig sendte du inn søknaden din forresten? 🙂

  6. Eline Varmo sier:

    >Så gøy da:D Jeg sendte inn søknaden i begynnelsen av februar tror jeg.

Legg igjen en kommentar

