>LFMAO

>

Startet kvelden med mat og pre-drinks på CO-OP som ligger på Lower East Side, før vi dro videre til Lavo. LFMAO hadde konsert der, og det var super stemning. Ble ikke så alt for sent på meg siden jeg har hatt skole i dag. Nå blir det litt sushi og avslapning.. 
I kveld skal de andre jentene på Mamma Mia musikalen, men siden jeg allerede har sett den i London, så dropper jeg det. Det resulterer i en deilig hjemme alene kveld:) 
Photobooth på CO-OP
Nam

Ida, meg og Ane

Fine Ida
Meg og Elisabeth

Stemning

LFMAO
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til >LFMAO

  1. Oda Ringstad sier:

    >Du må skrive hvor klærne dine er fra altså! ALT er så utrolig fint:-D

  2. Eline Varmo sier:

    >Takk, Oda! Skjørter er fra h&m, toppen fra Marc Jacobs, og jakken fra Urban Outfiters:)

  3. Karoline sier:

    >Å, det så gøy ut 😀 Jeg bare lurer, har du promotør? Eller er du 21? 🙂

  4. Eline Varmo sier:

    >Man må nesten ha promotør uansett om man er 21 eller ikke. Jeg er ikke 21 enda 😉

  5. Karoline sier:

    >Okei, takk for svar 🙂 Så du begynte rett på studiene etter videregående? Jeg må kjappe meg litt med søknaden, problemet er bare at jeg mangler et referansebrev. Jeg har et, men det kreves jo to for å kunne søke om stipendet fra Berkeley.. Søkte du om det? 🙂

  6. Eline Varmo sier:

    >Ja, begynte rett etter. Jeg søkte om stipendet ja, og fikk det meste man kan få selvom det ikke er så veldig mye da så burde du søke. Lykke til:)

Legg igjen en kommentar

