>Brooklyn Bridge vol.2

>

I går tok jeg første flyttelass over til den andre leiligheten. To store kofferter, og det ser ikke ut som om jeg har flyttet en ting fra rommet… Blir mer flytting utover uken. 
På ettermiddagen tok Sunniva og meg turen over Brooklyn Bridge. Under broen på Brooklyn siden fant vi et lite eventyrland med masse fine lys og gresskar. Dro på en bar og spise litt, før vi tok turen over igjen. Kjempe fin solnedgang og fint selskap. 

Love

Eventyrland

Nå skal jeg straks komme meg på skolen og jobbe med et gruppeprosjekt i business som vi skal ha presentasjon om i morgen…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til >Brooklyn Bridge vol.2

  1. Anonymous sier:

    >Flotte bilder, Eline! ❤ m&p

  2. Eline Varmo sier:

    ><3

  3. Anonymous sier:

    >ser ut som du storkoser deg! hvor er den nye leiligheten da?Danna ❤

  4. Eline Varmo sier:

    >Koser meg veldig. Den ligger på Upper East Side, så litt roligere område enn der jeg er nå. ❤

  5. jenlen sier:

    >så fina bilder, när ja va där i somras skulle vi gå över den bron en kväll men kom bara halvvägs va så kallt då men så fint. Sen va den en gammal amerikanare som tipsade att dom hade världens godaste cheesecake på andra sidan bron där vet inte eller kommer inte ihåg va stället hette tyvätrr..

  6. Eline Varmo sier:

    >Vi prøvde å finne denne berømte ostekaken vi også, men fant den ikke. Får ta det en annen gang 🙂

  7. Karoline sier:

    >Så fine bilder 🙂 Der så det koselig ut.

Legg igjen en kommentar

