>Merry Christmas

>

Har vært veldig tidlig ute i år, så allerede før desember er neste alle julegavene klare! Deilig å ikke stresse med det i siste liten. Nå har jeg bare storebror igjen, som alltid er den vanskeligste gaven å kjøpe..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til >Merry Christmas

  1. Maria sier:

    >Jeg har også bare et par gaver igjen. Og jeg vet hva jeg skal kjøpe til de to som er igjen, så det er null stress. Blir nok en tur på Toys r us en av de nærmeste dagene tenker jeg, og så er jeg ferdig. Hurra!! 🙂

  2. Eline Varmo sier:

    >Det er så deilig å være tidlig ute. Da blir det hvertfal en avslappende adventstid 🙂

  3. Kari sier:

    >Så flink du er da! Så mange fine gaver 🙂

Legg igjen en kommentar

