>three weeks left

>

Disse månedene har gått utrolig fort, og det er bare 3 uker til jeg skal hjem i ti dager før jeg kommer tilbake til New York. Det blir rart å skulle dra hjem til Norge på ferie, og deretter komme tilbake hit. Men jeg har virkelig funnet meg til rette, og etter jul skal jeg flytte inn i ny leilighet og det venter også flere besøk. Her er litt bilder fra begynnelsen i september til nå…. 

Guttene

Turist

Meg og Susann

Susann, Benedicte og Sunniva ❤

The Highline

Meg

Ikea

The Met

Coney Island

Malene

Ida og meg

Nå er det ikke så mye spennende som skjer om dagen, utenom skole da… Har utallige prosjekter og oppgaver som skal leveres de siste ukene, så dagene blir stort sett tilbrakt på biblioteket.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til >three weeks left

  1. Mira Jakobsen sier:

    >Får lyst til å reise til New York!

  2. Eline Varmo sier:

    >Det anbefales! 🙂

  3. Oda sier:

    >Hvor er det pinnesmykket ditt fra? Jeg tror du sa det en gang, men nå finner jeg det ikke:-(

  4. Eline Varmo sier:

    >Jeg kjøpte det på Bloomingdales, merket er Dogeared 🙂

Legg igjen en kommentar

