>Another day in the city

>

I går gikk absolutt alt galt… Først klarte jeg å låse meg ut av leiligheten, og når jeg skulle dusje begynte det å regne fra taket på badet!! I tilleg er kjøleskpet ødelagt igjen, og den ene doen er tett. Love New York! Som plaster på såret unnet jeg meg en ekstra god frokost på Bari i Soho. Ikke nok med det, så kom det nettop en joggende Josh Hartnett forbi vinduet!! Føles litt bedre, men nå håper jeg bare på å finne en ny leilighet, så alt er i boks.

Deilig belgisk vaffel på Bari

I dag er det litt skole, også blir det nok en liten tur ut senere i kveld. 
Ha en fin fredag! 
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til >Another day in the city

  1. julieilondon sier:

    >Haha, uff, noen dager er bare helt håpløse! :p Virket som om du fant deg fine plaster på såret da! Kos deg i dag 🙂

  2. POLLIANI sier:

    >nå blir det vaffler på meg i dag kjenner jeg .) god søndag søta

  3. Eline Varmo sier:

    >Ha en fin søndag dere også ❤

Legg igjen en kommentar

